text
stringlengths
2
11.3k
Z celého filmu mám zmiešané pocity. Čakal som oveľa viac. Postavy bez emócií. Umelé tváre, pohyby. Príbeh sa mi celkom páčil ale to je asi jediné spolu s príšerami čo môžem oceniť. Angelina by musela byť živá a nahá aby som dal viac ako 2*. Proste, nemal to byť "animák". Možno bola chyba pozerať to po Temnom rytierovi :)
24.1.1999 4 a pol*. Nezabudnem ako Jennifer Lopez vešala záclony. Oliver Stone natočil príjemne absurdný, drsný film.
Prosím už viac nie. Na toto sa už nedá pozerať, zas nuda a nuda, pričom nič nové nevidím.
Ono sa mi to svojim spôsobom páčilo, tak medzi 3/4*, ale sedelo by mi to viac, keby sa tvorcovia hlbšie zamerali myšlienkami páru, ktorý v polovičke snímky vznikol. Prvá časť bola neúmerne nudná a hoci rebelský obsah nádherne zachytáva koniec 60´s v USA a vtedy to malo určite neskutočnú hodnotu, mne to teraz nedalo skoro nič. Dokopy mi politická a romantická (voľnomyšlienkárska) zmeska vôbec nesadla. Akoby išlo o rozdielne filmy. To ma mrzí, lebo nejde vôbec o zlý film. Má skvelý soundtrack aj zamyslieť sa dá nad tým ale výsledok ma na konci ničím tak neprekvapil, že by som si z toho pamätal niečo iné ako prechádzku púšťou.
Tento snímok asi nebudem môcť dostatočne vychváliť, ale zhrniem to asi takto. Je to pre mňa jednoznačne jedna z najvydarenejších filmových oddychoviek za posledných veľa rokov. Svojou intenzitou zábavnosti, skĺbením viacerých žánrov a v neposlednom rade aj komediálnou Cameron Diaz, mi veľmi pripomenul CHARLIEHO ANJELOV z roku 2000. Seth Rogen je neskutočný hláškar, Jay Chou mu skvelo sekunduje, Christoph Waltz asi pravdepodobne skončí v Hollywoode ako predstaviteľ ultra coolových záporákov - ale to bude len dobre - a mini camea hercov ako James Franco alebo Edward Furlong sú na zožratie. Prosím, prosím ešte minimálne dve pokračovania.
Asi jediná vec, čo sa mi na tomto filme páčila bolo to, že to aspoň kúsok zapadalo do prvého Underworldu. A to bolo asi tak všetko. Príbeh bol slabý, efekty to isté. Strih mi pripadal ako na nejakom lacnom filme. Čím viac prestrihou, tým väčšia akčnosť za menej peňazí. A ešte to bolo celé pod rúškom noci, takže to bol jeden veľký chaos. A k tomu tie zábery na stenu ako sa na nich rozstrekne krv. Klasika. Tiež ma veľmi sklamalo to, že sa to celé odohráva na jednom hrade, z toho asi na štyroch miestach stále dokola. Tých dokopy 10 minút z lesa ani nerátam. A pokus nahradiť Kate Rhonou Mitra? Ja viem že sa mali podobať, ale toto...
Však nechcela som toho veľa, len trošku vypnúť a pobaviť sa ... ale to som si mala vybrať úplne iný film. Otras.
Na rozhraní nemého a zvukového filmu vznikali zvláštne diela, toto sa väčšine páči, ale ja som nemohol prísť na chuť ani jednej postave. V akoby nemej pasáži bez reči sa dej posúva a v hovorenej stagnuje, vznikajú celkom nepravdepodobné situácie a vôbec ma to nebavilo.
Chcelo viac vtipu a menej Jokera a politikarcenia.
nuda a blbosť
TOP, James Wan su proste najlepsie..... Dakujeme
Za pilot.
Sorry ale tento serial ide úplne mimo mňa.
Zacatek slusny, potom to zacalo byt napinave a ja cekal nejakou vypiplanou pointu. A ono nic. Slabe 3*.
Rozťahaný bez spádu, sama omáčka a ešte debilný námet.
No ten záver som teda nečakal! Démonickéé.
Prijemne spomienky na detstvo a vecna dilema: Romualdo alebo Tarabas?
Ku*evská nuda...
║Rozpočet $70miliónov║Tržby USA $36,931,089║Tržby Celosvetovo $57,001,518▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA //počet predaných kusov ║ Tržby za predaj DVD v USA //počet predaných kusov ║ Adam Sandler je už riadne obohraná platna, recyklujúca dokola to isté, ďalší počin kde neviem na čom sa utopil rozpočet $70miliónov /15%/
RÝCHLO DAJTE RUKY PREČ OD TOHOTO TU!!!!!!!!....paródia??...a ja som myslel, že v paródii ide hlavne o vtip a humor ( čo je mnohokrát na úkor deja)....ale tu žiaden humor nieje.....toto nie je paródia toto je DEMENCIA....( v iných parodiách sú aspoň dáke trápne akože vtipné skeče...tu vtip ako taký a ani pokusy oň niesú)...v žiadnom prípade nepozerať!!!!......iba ak by ste chceli niekoho utýrať k smrti.....asi najhorší film aký som kedy videl....
Nie, nie nemyslím, že by si tento film zaslúžil odpad! Jednoducho odpad stačí, žiadny výkričník a iné hrubosti. Brutal nuda vyusťujúca u niektorých členov rodiny v pohyb v smere dva kroky dopredu, jeden doprava, päť dopredu, pár doprava, jeden na mieste, jeden dopredu, dva doľava, jeden doprava, jeden naspäť, dva doľava, tri dopredu a tri doprava. Potom už len poloha horizontálna a zapnutie úsporného režimu spánku.
Rákosníckym bubákom sa podarilo dobiť svet. Zatiaľ čo Americké a Európske strašidlá sú samí zaprdený burani čo sa skrývajú v skriniach a smrdia naftalínom, šikmáči aj po smrti idú s dobou a na pomstu živým využívajú moderné prostriedky. Obvykle prenesú svoju nekonečnú zlobu na nejakú bežnú vec ako mobil, ponorný šľahač alebo venušine guličky a skrz tieto hračky potom buzerujú svoje obete. V tomto prípade sa médiom stáva foťák v ktorom sa zjavuje nasratá exmanželka v extrémne originálnom stvárnení čiernovlasej, mŕtvolne napudrovanej japonky v nočnej košeli. Na fotkách sú šmuhy - bububu. Zo všetkých amerických remakov ryžových ghoststories je tento najnudnejší, najzbytočnejší a ešte aj najhoršie zahratý. Pár ľakačiek v podobe lacných digitálnych čmáranín suplujúcich sfetovaný prízrak mŕtvej semetriky určite nespôsobilo že by moje spotené polky vibrovali od hrôzy. Záverečná pointa celkom slušná, zbytok úplný prdlajz. Muaj-Thajský originál som nevidel a ani po tom netúžim, ázijských technoduchov mám tak akurát dosť.
Vyborne sa to pozerá :-) Tak sa majú zvládať ťažké situácie..štýlovo
Príbeh o zakázanej láske, ktorá...no...až taká zakázaná vlastne nie je. Naozaj príšerný film, v ktorom slúžia všetky tie upírske schopnosti len na to, aby dopravili hlavné postavy k ďalšej romantickej scéne, ktorá je presne taká, akú si ju dnešné mladé dievčatá predstavujú. Tieto scény potom pozostávajú z toho, že sa na seba navzájom pozerajú. A pozerajú. A pozerajú... Chápem, že v knihe mohli byť ich vzájomné pohľady bližšie opísané a citovo objasnené, ale režisérka zjavne len povedala obidvom hercom, nech na seba 10 minút čumia a tvária sa romanticky. Pretože obidvaja sú zjavne podľa nej tak neskutočne dobrí herci, že celú tú scénu utiahnu. A výsledok? Kristen Stewart sa ešte ako – tak snaží, ale Robert Pattinson sa tvári, ako keby sa mal každú chvíľu povracať. Mimochodom, druhý menovaný "herec“ sa v priebehu celého filmu tváril ako zajac, ktorý práve vybehol na diaľnicu rovno pred kamión. Proste hrôza. Celý film je taký sladký, až sa človeku lepia prsty. A o to viac divákovi udrú do očí scény, v ktorých sa Twilight snaží byť za každú cenu neskutočne "cool“ (napr. baseballová scéna). No konečný súboj so zápornými postavami je tak prehnane násilný, ako keby sa pani režisérka zúfalo snažila na poslednú chvíľu povedať "ale tento film nie je len pre mladé naivné dievčatá!“ Viete čo, pani režisérka? Po hodine a pol takej cukrovej vaty tam môžte dať bárs aj nukleárny výbuch, aj tak to už na konci nikoho netrápi! Viackrát som si musel dať od filmu pauzu, aby som sa udrel do čela, aké to je celé miestami totálne nelogické. Dávam čistých 0%. Jasné, bola tam pekná príroda, ale keď chcem vidieť pekný lesík, tak si prelistujem atlas rastlín!
Plna päťka! Za pribeh, herecke vykony, za reziu aj za hudbu. Prvy krat banujem, ze som film videl nadabovany, lebo ten tucny zmrd sa nedal pocuvat. Zato sexualna scena s Halle Berry bola najlepsia, co som vo filmoch kedy videl. Ja jej toho oskara z celeho srdca prajem.
slzy smiechu hovoria za vsetko ... kult :-)
Chvilkami som uvazovala aj nad styrmi, pretoze to bolo oooobrovske prekvapenie. Hlasky ako bejk, super atmosfera, samozrejme trochu (dost) pritiahnute za vlasy, ale ten humor, hudba a herecke obsadenie si ma ziskali, a preto si urcite tie tri zasluzia...
Až príliš veľké množstvo žánrového klišé a vizuálneho gýču. Nichols tu asi vzdáva hold jednej, či skôr viacerým nesmrteľným klasikám sci-fi, lenže robí to aj napriek indie feelingu pateticky a pseudoumelecky. Mám dojem, že všetko vo filme som už videl inde a väčšinou lepšie spracované. Polnočné dieťa je pre mňa jeden z filmov, ktoré sa snažia až príliš a prudko na to doplácajú.
Nie, nie, nie! Baby, máte to v tých hlavičkách dobre popletené. Toto bol výsmech mužskej rozmýšľajúcej časti publika. Smial som sa naozaj úprimne, ale škoda, že na niečom úplne inom, než tvorcovia zmýšľali. Na tom bezbožnom klišé, ktoré striedalo každý kúsok príbehu, scenára a dialógov. Na tých umelých dialógoch a otrepaných hláškach. Jednoducho som rád, že toto nepatrí do môjho filmového jedálnička, s ptretrpel som to len z toho odplaty za to, že som ja predtým nanútil polovičke horror. Z tohto budem mať ale nočné mory takisto. 35%.
a to len kvoli nadhernému zadočku dám graham , moore a perabo. keatonovu by som za ten skrek najradsej zabil
Scenaristicky nerealna normalizacna podpriemerna komedia. Skutocny hnoj vsak reziser Vorlicek zacal tocit az po roku 1990. 30 %
Po Shallows som čakal o niečo horšiu a nezáživnejšiu verziu boja so žralokmi, ale tento snímok mi v dobrom vyrazil dych. Mrazivo reálny so síce jednoduchým scenárom, ale za to o to lepšou podmorskou skľučujúcou atmosférou. Nebyť pár hlúpych momentov, napálil by som možno aj o hviezdu viac, takto je to ale slušný survival movie, ktorý neurazí a ktorý ubehne čo nevidieť. 75 %
1,0/10 Nekorektné?? Rozhodne nie. Tento film sa predsa snaží prezentovať ako politicky neutrálny, a odváži sa parodovať nanajvýš nejaké zaužívané etnické klišé (čo často vypáli ako neslušný či trápny vtip), ale ku nekorektnosti má stále hodne ďaleko (zvlášť ak by vás nebodaj napadlo porovnávať ho so Sjömanovou tvorbou). Od komédie sa nedá čakať hlboká analýza blízkovýchodných sporov, to však určite ani nebolo zámerom autorov - tí sa starali najmä o to, aby nevyvolali zbytočné konflikty z arabskej/palestínskej strany. Krvný tlak by sa však divákom mal zdvihnúť z "prostoduchosti" riešenia spomínaných konfliktov - Spojené štáty prezentované ako oáza pre imigrantov, kde vám nikto neublíži, a konzum ako spôsob a záruka mierumilovného spolužitia (smutné spitvorenie ideálov liberalizmu, že?) - bolo by to aj smiešne, keby to nikto nebral vážne. Ale ktovie, možno sa raz naozaj všetci zídeme.......v nákupnom centre.
Ďaľších zbytočných 10 minút, toľko som vydržal.... Nemám čo dodať
Čo mám napísať. Tu sa dá len jedno : Film 100%, hudba 100%, herci 100%.
Hudba skvela, vykony hereckych predstavitelu hlavnich roli na jednicku. Pekny cesky pocin.
Nuda a nezaujimave
76%?! To si snáď robíte kozy! Renesančný génius vyzerá ako návštevník Modrej ústrice, je na návšteve Nového sveta a tam divoko vyčesaná Končita dokonca pozná jeho meno... Tento televízny chaos ma donútil porušiť zásadu a ohodnotiť to po (nešťastnom) zhliadnutí 2 častí. Na ďalšie nemám odvahu! To je ako z TV súťaže o naj hovädinu!
║Rozpočet $38miliónov║Tržby USA $106,614,059 ║Tržby Celosvetovo $266,614,059║ Príbehovo nehorázne prázdne, film mal šťastie že bol uvedený v dobe keď publikum malo rado filmy so šteklivým sexom. /40%/
takovej lidsky teplej, hrejivej serial. Hruza.
Dickensová koleda v romantickom prevedení ? Tak trochu áno. To ale vôbec nevadí, pretože herecký je to perfektné obsadené a Matthew McConaughey ma obrovskú charizmu, s ktorom uhrá celý film a nikomu to nevadí. Film je predovšetkým komédia čo je dobré, pretože ta romantická časť filmu je klasická a zároveň, tak trochu nuda. Zrežírované je to dobre, humor tomu nechýba a minimálne do polky filmu sa budete určite baviť. Teda, aspoň tak som sa bavil ja. 70% - 3*
Po skončení som mal pocit... no jednoducho bolo mi na vracanie. Kto videl Heat / Al Pacino, Robert De Niro / vie o čom tu píšem. Keby som to bol tušil mohol som ten čas cca 100 min. využiť oveľa lepšie.
Môj nepriateľ je jedna z prvých sci-fi klasík, ktoré som videl začiatkom 90tych rokov na videu. Veľmi sa mi páčil, vtedy už dokonca aj tá antixenofóbna myšlienka. Po desiatich rokoch som sa obával, že ten film nebude na mňa takto fungovať znova, ale čuduj sa svete, fungoval ešte lepšie. Petersen je dobrý, zručný režisér, ktorý nikdy výrazne vďaka tej zručnosti nemôže sklamať a mal k dispozícii dobrý scenár s jasným posolstvom, takže nie je dôvod do tak starého filmu príliš rýpať.
Veľmi podivný film - všetko sa zdá byť jasné a pritom je všetko veľmi nejasné.
* Iran, 1979 - revolúcia * americká ambasáda * oslobodenie 6 američanov - plán, príprava a realizácia * krytie - film ARGO
Nechápem, kde sa tu berie také pozitívne hodnotenie. Dva krát som zaspal, vôbec som sa nebavil. Nebolo to ani vtipné, ani dobre zrežírované a v konečnom dôsledku ani pozerateľné. Humor bol tlačený nasilu. Alebo som ten film nepochopil vôbec (teda tie časti, kde som bol hore), alebo to ani nemalo dej. A tú sračku, čo sa ako dej hraje do úvahy ani neberiem. Zlý film. Okrem McConaugheyho tam nebolo absolútne nič, čo by stálo za pozornosť. Veľká škoda! Pre mňa sklamanie na plnej čiare.
WTF a to malo byť akože čo ???
Neustále žasnem nad psou vernosťou a oddanosťou.Krásny a smutný príbeh.
No...neviem....Jennifer Aniston bola úchvatná, stále jej to ide. Ale ten príbeh mne osobne nejako moc nesadol, ani ústredná dvojica to nepotiahla natoľko, aby im to divák uveril. A to, že sa hlavný protagonista dokáže v nejakom filme zaľúbiť do ženy po pár vetách a srdcervúco tvrdí, že je to láska jeho života, ma vie dokonca až vytočiť. V akom svete to žijeme? Moc naivné a presladené. Slabších 40%
Ang Lee sa hrá s formou najviac ako len môže, a pôsobí to zaujímavo... ALE ani on ani vyborní herci nedokážu vtisnúť filmu potrebnú psychológiu a už vôbec nie uveriteľnosť. Odriekavanie toporných dialógov zabíja film ešte viac ako jeho vleklé tempo. Nevyvážená konverzačka bez chuti a zápachu...
Vela som o tomto filme počul a vela som aj od neho očakával, ale nie je to pre mňa nič viac než len priemer na zabitie času, ale pozrem si aj pokračovanie. Možno to bude lepšie. VIDENÉ 1x
Absolútna akčná klasika na ktorej som vyrastal :) Nostalgických *****
Som milovník kníh Stephena Kinga a toto je to jedna z adaptácií jeho knihy, s ktorou spisovateľ môže byť viac než spokojný. Režisérovi Frankovi Darabontovi pri tom veľmi pomohli herecké výkony Toma Hanksa v hlavnej úlohe Paula Edgecomba, jeho kolegu Davida Morsa a taktiež čierneho obra M.C. Duncana ( pre mňa naj herecký výkon jeho kariéry) ako Johna Coffeyho a neprehliadnuteľný je i Michael Jeter ako milovník myší. Pol hviezdičky dávam menej za minutáž filmu - 188 minút (ten čas ma dlho odradzoval si pozrieť tento film), a na základe zhliadnutého sa to dalo aj skrátiť. Ale Frank vedel prečo práve tak a nie inak.
Podobne ako pri Need for Speed sa nesmiete hlbšie zamýšľať nad dialógmi a logikou, inak budete tento film pokladať za úplnú kravinu. Stačí si len vychutnávať tie kamerové zachytávania obrovských tornád pustošiacich pár malých miest na amerických pláňach. Na Twister to nemá, no v rámci menších katastrofických filmov je to prijateľné.
Tak toto je teda riadny prúser. Po megakampani podčiarknutou menom režiséra Camerona sme dostali zlátaninu Pocahontas, Matrixu, Trinásteho poschodia a neviem čoho všetkého bez štipky originality, klišovité až nepozerateľné scény, predvídateľný dej a umelé hranie na city, ktoré vôbec, ale vôbec nefunguje, je iba čerešničkou na tejto slanokyslej torte. A nech sa na mňa nikto nehnevá, robiť film na efekty v dnešnej dobe od tak skvelého režiséra je naozaj trápne. Jedna hviezda za slovenský dabing, najmä Dušana Cinkotu...
čo viac dodať, legenda.
Bylo to lehkomyslne a takove, nedomrdle.. Ci co.. Kazdopadne Dave Franco zdedil veskerej talent od Jamese, protoze to zahral fanozne, kazdopadne Vince, at se snazi sebevic proste se mu tolik v tech komediich nedari no, ale treba jednou prijde jeho cas..
Keby ostali len pri prvej sérii, tak by to na slovenské pomery ešte celkom ušlo. No čím ďalej, tým horšie a viac zbytočne zamotané, a pri tom každý vie, ako to celé skončí. 1.séria - 2,5/5, 2.séria - 1/5, 3.séria - odpad!
Spomínaní na Trainspoš jedna po dvaceti letech... hrozné, to sa s jednotkou nedá ani len rovnať ale čo už, nič som ani nečakal lepšie, jednotka mala proste gule, dvojka je len starecká kastrácia.
Absolutne nič to vo mne nezanechalo....iba ak hnus a odpor k tomuto filmu...
WTF?
Taký milý film, ktorý neurazí a ani nezaujme(viem že sa to často používa ale pre tento film to platí!).Tematika toho, že ľudia sú krásny aký sú je síce krásna ale to na krásny film nestačí.Čo k tomu ešte povedať? No asi už nič.Travolta potešil (chcel by som vedieť koho to napadlo? žeby jeho samého heh zistite mi to niekto).
Uwe Boll je za mňa dobrý béčkový režisér. Dokáže natočiť dobré filmy keď chce ,ale keď natočí aj nejaký zlý film tak je to parádne "guilty pleasure" (film ,ktorý nemusí byť dobrý no niekomu sa môže páčiť). Tento film sa stáva mojím novým Občanom Kaneom zlých filmov. Film bol šialený ako aj jeho herná adaptácia. Film vyzerá celkom ok na tak nízky rozpočet aký mal. Herecké výkony sú všelijaké ,ale ujdu. CGI je otrasné ,ale to som čakal. Nemá to síce nič spoločného s hrou ,ale mne je to jedno. Mne stačí aby bolo béčko vtipné ,zábavné a prehladné a to tento film je! ( Pravdou ,ale ostáva ,že nič nevylepší fakt ,že je to stále sračka i keď sa mi páčila ). Taktiež je tu veľa klišé ,čo neocenia filmový kritici ,ale milovníci horších filmov si to len užijú. Už sa teším na ďalšie šialenosti od Uwe Bolla :D 4* - ak ste ožratý ,sfetovaný alebo Twilighthead...
Ďalší priemerný snímok o vojne v Iraku. Osobne ma síce viac zaujal ako V údoli Elah ale aj tak ide len o priemerný snímok so slušnými hereckými výkonmi.
šetril som si Marťana ako darček na Vianoce... lepší darček som si nemohol priať ! Takto sa robia filmy podla knihy! Má to všetko čo som chcel a možno aj viac :)
ani si uz nepamatam ked som si pri komedii hovoril ze do tejto sceny by sa hodil uplne iny herec, toto mali nakrutit tak tamto uplne inak. u evana sa mi to stavalo v jednom kuse. steva carella mam celkom rad (americka office sa da i ked sa samozrejme nechyta na rickyho gerveisa a 40 rocny panic bola vazne sleha) ale do tohto filmu sa jeho styl hrania absolutne nehodi!!! inak doooost slaba komedia s minimom humoru ale s mnozstvom hluchych miest a miestami az trapnymi trikmi (tiez si to neodpustim a sa pozastavim nad rozpoctom 170 milionov WTF???????????)
Režisérské kormidlo se opět mění a po famózním Cuarónovi přichází pro mě téměř neznámý Mike Newell. Nic rozhodně nepokazil. Přidal pár celkem vtipných scén a několik triků navíc, ale na rozdíl od svého předchůdce tomu jednoduše chybí lehce zapamatovatelné scény (až na závěrečných 20 minut). I přesto se rozhodně jedná o nadprůměrný díl Harryho Pottera. (8/10)
vyborne spracovany pribeh..nebudem radsej o konstrukcii deja nic prezradzat, len sa ombedzim na to, ze je vyborna. Co ma ale na tomto filme potesilo je fakt, ze ihned po jeho pozreti som si niektore casti pozrel este raz, aby som si bol isty, ze mnou vyskladana mozaika pribehu odpoveda zaveru.- a pri tom pozerani malinkatych utrzkov filmu kt. som videl som zistil, ake male omrvinky divakom nolan predklada ako stopy veduce k tomu spravnemu zaveru (viditelne vsak asi az na druhy krat)..naozaj skvely pocit skladat tie najmensie detaily filmu dohromady este po jeho skonceni.
Jedničku som pretrpel, a ani sám neviem ako som to dokázal, ale dvojka.... Je zbytočné sa ním vôbec zaoberať.
Všetko je neskutočne dobre vystihnuté a rovnako výborný je audiovizuál. Boyle vypumpoval naplno úplne všetko, čo sa dalo. A ak niekto čaká, že samotný akt, o ktorý vlastne ide, je ten najsilnejší moment, bude na omyle. Tých silných momentov je tu za poriadnu hrsť. Aj keď v hodnotení je to skôr 4,5 hviezdy, kvôli prostrednej hluchej časti. "He always leaves a note to say where he has gone."
Hollywood mi vracia detstvo. Podobný efekt na mňa kedysi dávno mala knižka Drion opúšťa Zem. Patina a nostalgia starých a rozbitých vecí, už takmer úplne zasypaných prachom zabudnutia a súčasne nádhera a funkčnosť čistého dizajnu budúcnosti. Nejasné, vzrušujúce sny o tom, čo bude i matné posmutnelé spomienky na to, čo sa stratilo, a naopak, oboje zobrazené žiarivo jasne a príťažlivo. A Cit. Akokoľvek vyprázdnený, s dokonalým lesklým povrchom, potiahnutý neskutočným ambientom vyvoláva intenzitu, ktorá zaplavuje do hĺbky. Dokonalý mužský svet. Zdevastovaná Zem ako obrovské ihrisko pre jediného muža, ktorý sa na ňu spúšťa z výšin ako ničiteľ i záchranca, vyzbrojený a istený dokonalými technologickými hračkami. Keď ho omrzí jedno i druhé, má ešte stále svoju vytúženú zašíváreň vo fantastickej, neporušenej prírode, zaplnenú vecami, čo má rád. K tomu fantastická žena, praktická a spoľahlivá, vždy nápomocne poruke, ktorá pritom nemôže z bájneho domu v oblakoch, a druhá, osudová nebeská bytosť, v prevrátenej pozícií patriaca na zem, k hline, krvi a mäsu. ( Uvidíme, ako na tento námet odpovie v lete M. Night Shyamalan a jeho AFTER EARTH, budujúca na druhom bazálnom vzťahu, rodičovsko - synovskom. ) Kosinského príbeh dáva spomenúť na nesmiernosť a úžas KRAJNÝCH MEDZÍ či Phillipa. K. Dicka. Napriek mnohým výpožičkám neuráža, ale svojou efektnou prázdnotou a dokonalým minimalizmom dôsledne napĺňa. Oddal som sa NEVEDOMIU naplno, doslova na podvedomej úrovni opojený sci-fi archetypmi. Vyšiel som z kina plný iba pocitov a fragmentov a nechcelo sa mi nič konkrétne, len sa tak naverimboha túlať po planéte...
Veľké sklamanie, ten film je tak neskutočne nudný, že som ho nezvládla dopozerať ani na tretí krát. Napriek zvučným menám, výstrel vedľa.
Ako sa stretnú na lúke a potom sa rozídu v pokoji medzitým rodina. A rodina a rodina ! Rodina je to najdôležitejšie to je dôležité, to a sloboda. Tak ako nie je káva bez kofeínu kávou, pivo bez alkoholu pivom tak nie je príbeh bez deja príbehom a upíri bez krvi upírmi. Neuveriteľne vyprázdnený septik...všetci vieme, že je to na hovno a predsa to nesmrdí. 1/10
Ohraná, nudná, gýčová, akčná srajda! (40%)
Mam rad komorni thrillery a to je presne tento pripad. Hororova atmosfera houstne od prvnich scen, scenar si s divaky chytre hraje, Goodman je skoro az demonicky a mysteriozno by se dalo krajet. Tak se mi to libi!
Celá séria Johna Wicka je fajn adrenalínová jazda, veď o čom inom bol aj Matrix? Taktiež adrenalínová jazda síce omnoho efektívnejšia, duchaplnejšia a hlavne s lepším dejom. Tu ten dej kolíše, no veľmi ma potešila časť o asasínoch, ako o vysvetlení čo sú zač a podobne, tam to dostalo konečne nový a duchaplnejší rozmer, ktorý tu tak trochu chýbal. Takže pre mňa fakt lepšia časť než dvojka až na tej koniec, kde zrazu prestali platiť fyzikálne a biologické zákony na Jonathana, ktorý je akože nesmrteľný? :D Síce mal zjavne nejaký kevlarový oblek zas, vysoko odolný, ale žeby až tak odolný aby prežil ten koniec? No neviem, počkám si na ďalší diel, som zvedavý...
Človek by povedal, že len ťažko niečo prekoná jednotku, ale druhý Deadpool to dokázal. Vtipnejšie, akčnejšie, hlbšie (myslená vážna časť filmu). Čo sa týka záporáka, tak po Infinity War sme dostali ďalšieho poriadneho, ktorému rozumiete a má zmysluplný cieľ. Ja byť režisérom Marvel filmov, resp. všeobecne superhero filmov, tak ako záporáka obsadzujem už len Josha Brolina. K tomu skvelá titulná skladba, s ktorou bude Deadpool ašpirovať na Oscara za pôvodnú pieseň (asi ju nevyhrá, to by bolo pod úroveň Akadémie, ale nomináciu snáď dostane, pretože vidieť Deadpoola naživo tancovať v opätkoch okolo Celine Dion chceme a musíme vidieť). A keby toto všetko nestačilo, tak za rôzne cameá (Brad Pitt, Hugh Jackman, X-Mani) a potitulkovú scénu proste iné ako 5* nemôžem dať.
tento paškvil zrejme v počiatku financoval Elon Musk, ale na konci krachol ako jeho Tesla a vyhral to starý dobrý benzín ;-)...okrem toho, že to bola oproti prvému dielu totálna nuda, bol to i "eintopf" totálnych nezmyslov...jediným plusom bol vydarený slovenský dabing...proste - dospelý žasne, dieťa sa diví...zaujímavosť: ceremoniár v britskom kráľovskom paláci bola česká Tatra 87 - proste - amíci bodovali... :-DDD
Slabučko využitý potenciál "stalker trileru". Podľa prežívania Gordonovho potupenia v mladosti, by mal svoju odplatu zobrať pekne za pačesy a dvojtvárnemu Simonovi dať všetko vyžrať aj s miskou. Ale šetril ho. Oproti podobným kúskom, mňa teda nevydesil.
Podobne úchvatný ako ostatné, moderné easternové veľkofilmy. Až z toho oči tlačí. Síce by som si vedel snímok predstaviť aj bez milostného motívu, ale tento z celkovým dejom ladí a hlavne od Zhang Ziyi je ťažké oči odtrhnúť.
ak máte radi Xenu a Herkulesa... tak si v podstate prídete na svoje... ale nečakajte od toho extrémny filmový zážitok...
Najhorší film od Leslieho Nielsena aký som videl a asi jediný ktorý sa mi nepáčil.
Skvelý film so skvelými hercami a skvelou hudbou. Teším sa na dvojku.
Hugh je vo forme aj s bliziacov sa 50tkou. A celkom by som si ho pozrel v nejakom poriadnom akcnom filme bez superhrdinov. Bohuzial to sa neda povedat o jeho postave. Wolwerine bojuje s nejakym shitom ktory ho zabija. Nudaaaa. Profesor Xavier bojuje s demenciou. To si fakt nezasluzil. Niektore miesta su zaujimave. Ale ako celkom mi film prisiel ako jedno velke trapenie. Chapem ze niektorym prave toto imponuje. Mne nie. 3*
Keby sú súrodenci Sue Ellen moji, asi by som ich zabila. :-) Určité pasáže boli vtipné, ale častejšie to vtipné nebolo. Priemerný film, keď ste extrémne unavení, aj toto sa dá vzhliadnuť. Ale za normálnych okolností by som sa mu vyhla.
Chápem že to je rozporuplný film, ale pre mňa to bola neuveriteľná mágia od začiatku do konca. Magickejší než Kráľ rybár.
Deťom sa to páčilo, to je na počudovanie, preto dám aspoň hviezdičku.
Realne krasne podzimni komorni drama. Uzasne natocene...
Slušne natočená stupidita najhrubšieho zrna, ktorú zachraňuje iba zaujímavá hudobná kulisa z dielne Matúša Širokého. Pozitívne hodnotenia chápem, ale odmietam ich.
Taký lacnejší TV film pokúrovaný s videofilmom ktorému na začiatku chýbalo logo Ubisoftu alebo EAgames. Čiže vlastne skvelá akčná hra s lepšou grafikou a reálnejšími pohybmi postáv. Asi tu veľmi ani nešlo o príbeh, skôr o všetky možné kontinenty, spôsoby nasadenia, spôsoby boja a takú tú americkú nebojácnosť a odvahu. Chlapci zo SEALs sú skutočne borci, pred ktorými treba mať rešpekt a tento film bol taká pocta všetkým padlým. 3 z 5
Príbeh o zmysle života, ako to v Coelhových poviedkach býva. Veľmi citlivo stvárnené postavy, natočené a taktiež zafarbené príjemnou hudbou. Napriek počiatočnému depresívnemu tématu sa dej posunie do pozitívneho vnímania okolia. Nie vždy život nadelí rozuzlenie ako je prezentované vo filme, ale celkovému odkazu to veľmi prospelo.Film je ponurý, ale ako všetky Coelhové poviedky veľmi pozitivistický. Aj keď ponúka dosť priestoru na zamyslenie mne nešiel až tak pod kožu.
London Boulevard vo mne vyvolaval velmi zmiesane pocity. Na jednej strane je tu sympaticky Colin Farrrell, ktory ma mnostvo znamych sekundantov (ano, aj anorekticku Keiru Knightley), no nemal by problem utiahnut tento film aj sam. Na druhej strane je tu pribehovozanrovy mismas, ktory raz chce byt coolgangsterkou, o chvilu revengethrillerom, pomedzi to celebrisocialnou dramou, ci romantickou bachorkou. Tento zanrovy vsehomix by nemusel byt zly, no tu nefunguje. Nudit som sa sice nestihol, ale zmatok, ktory som citil od zaciatku sa nevytratil ani nabehnutim zaverecnych tituliek.
Nezvyknem sa priposierat z cinskych kung-fu filmov, v ktorych ludia po uderoch lietaju ako balony a hlavny hrdina je taky dokonaly, ze utrzenie nejakeho uderu je pre jeho superov statny sviatok. Ip Man je vsak uplne iny. Pociatocne pochybnosti boli rozprasene skoro tak rychlo ako dokaze Donnie Yen nasolit protivnikovi uderov na tvar, tj. cca 30 uderov /s a aj ked dalsi vyvoj bol ocakavany, do bodky sa moje poziadavky naplnili. Suboj Ip Mana s 10 japoncami by som zaradil medzi najlepsie bojove sceny, pri ktorych z atmosfery běhá mráz po zádech.
Drogy sú najväčším nepriateľom človeka, no v Biblii je napísané: „Miluj svojho nepriateľa“.
Happy ending paradoxne mierne zráža dobrý pocit z filmu, ktorý je menej než na čo sa hraje, no vďaka hercom a trocha nostalgie viac než som čakal. Jednotka prekonaná nebola a vzhľadom na svoju povahu sa dvojka javí zbytočná, no peniaze nikdy nespia, tak prečo nie.
Až priveľmi sa mi tento film svojim pomalým tempom a zaujímavými dialógmi podobal na Djanga a Osem hrozných. Herecké obsadenie je dokonale rôznorodé a každý z hercov podáva výborný výkon. Film je vo svojej jednoduchosti až dokonale vierohodný. Záverečná polhodinka však krvou nešetrí. 8 z 10
Chýbalo mi to zvieranie srdca čo ma sprevádzalo čítaním Steinbecka, a chýbalo to dosť výrazne. Uvažujem či je vôbec možné preniesť ho na obraz. Rozhodne nie v tak okliesnenom priestore (napriek tomu že má film zo dve hodiny je akoby useknutý). To si zaslúži minimálne trojhodinový opus alebo teda lepšieho scenáristu. Takto si niekto, kto k filmu príde ako slepé kura k zrnu povie: hm, rodina sa trepe na rozpadnutom aute po vyhnaní z vlastnej zeme a je to pre nich strašne bolestné. Zásadná vec je však, že divák tú bolesť necíti, čo je ohromná škoda. Každopádne Henry Fonda bol skvelý Tom Joad.
Premyslené, krvavé, strašidelné - celkom slušný horor, na ktorý sa dá určite pozerať.
je to bida.slovenka co se snazi mluvit cesky je otresna
║Rozpočet $60miliónov║Tržby USA $60,128,566║Tržby Celosvetovo $296,221,663▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA $13,273,686║ Tržby za predaj DVD v USA $22,206,488 ║ Režisér Anderson sa fakt prekonáva a recykluje Matrix a iné filmy ako sa len dá, a to v tak pitomom deji až hrôza, úvod bol vrcholová samoúčelnosť, zaujímavých scén minimum, otravných vrchovato, keby tam nebolo to 3D, ktoré aspoň za niečo stálo tak neviem, neviem aký zmysel má robiť takéto bezúčelové výplachy. /videl v kine 3D verziu: 25%/